ورکشاپ روش تحقیق و چاپ مقالات ISI با همکاری دانشکده انجنیری و مرکز تحقیقات دانشگاه کاتب برگزار گردید

دانشکده انجنیری مطابق پلان عملیاتی خویش و با همکاری ریاست تحقیقات ورکشاپ روش تحقیق و چاپ مقالات ISI را جهت ارتقاء ظرفیت اساتید در حوزه تحقیقات برگزار نمود. این ورکشاپ از تاریخ 27 سنبله 1402 الی 13 میزان 1402 روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته در سالن اجتماعات ساختمان مرکز با حضور اساتید دانشکده انجنیری برگزار گردید. دکتر مهدی علی بلندی ارائه دهنده این ورکشاپ به صورت آنلاین بودند.

این ورکشاپ با تلاوت آیات کلام الله مجید شروع گردید. سپس استاد حسین براتی رئیس مرکز تحقیقات علمی با خوش آمدید گفتن به اساتید در مورد اهداف، اهمیت و ضرورت، معرفی اساتید مدرس، کورس پالیسی، زمان­ برگزاری جلسه­های درسی ورکشاپ و نحوه برگزاری ورکشاپ به صورت آنلاین و حضوری؛ برای اساتید و محققین شرح دادند. وی افزود این ورکشاپ برای اساتید کمک خواهند نمود تا مقالات ISI خود را به صورت حرفه­ای نگارش و در یکی از ژورنال­های معتبر دنیا به چاپ برسانند.

هدف عمومی از برگزاری این ورکشاپ افزایش کیفیت و کمیت چاپ مقالات ISI بود و اهداف فرعی شامل مواردی چون افزایش اعتبار علمی و پژوهشی دانشگاه کاتب، فراهم­آوری بستر مناسب برای انتشار آخرین یافته ­های علمی تحقیقی، پرورش و ارتقای ظرفیت تحقیقاتی استادان، ایجاد انگیزه تحقیق و چاپ مقالات ISI در اساتید دانشگاه کاتب، کمک به توسعه علمی و پژوهشی کشور می باشد.

0 0 votes
Article Rating

Sharing



چاپ
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

2024-04-29